\"Een
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

9 boeken voor ondernemers – recommended by Publilemon

Heb jij nog wat inspiratie nodig voor een goed boek? Wij vroegen binnen ons team aan iedereen wat hun favoriete inspiratieboek was. Er kwamen heel wat leuke boeken naar voren. We delen het graag met jullie in deze blog.

\"\"

Nice girls don’t get the corner office van Lois P. Frankel – recommended by Barbra

Barbra leest veel boeken, dus om maar één boek uit te kiezen was een lastige keuze. Het werd uiteindelijk “Nice girls don’t get the corner office” van Lois P. Frankel. Een bestseller die geschreven is door een powervrouw. Ze omschrijft de meest gemaakte fouten en geeft tips en suggesties over hoe jij je carrière naar een hoger niveau kan tillen. Een echte aanrader!
\"\"

Instaproof van Kirsten Jassies en Joyce Nafzger – recommended by Melanie

Onze stagiair Melanie verzorgt de sociale media kanalen van Publilemon. Hoe kan het dan ook anders dat dit één van haar favoriete boeken is. “Instaproof” is een complete handleiding over de werking van Instagram en hoe jij daarop kan inspelen. Het is geschreven door twee insta-experts die je alle ins en outs vertellen over het maken van Insta-waardige foto’s en het kiezen van de beste hashtags en apps. Daarnaast krijg je handige tips & tricks die je meteen kan toepassen. Een must-read voor ondernemers die hun content en sociale media kanalen naar een hoger niveau willen tillen!
\"\"

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap van Stephen R. Covey – recommended by Marc

Marc staat aan het hoofd van Publilemon. Eén van zijn favoriete boeken is “De zeven eigenschappen van effectief leiderschap” van Stephen R. Corey. Dit boek is een echte klassieker en is niet te missen tussen het lijstje van boeken voor ondernemers. Marc haalde hier zijn inspiratie uit over hoe je de kwaliteit van je persoonlijk leven en je organisatie kan verbeteren. Dit boek staat stipt op één op Marc zijn lijstje van must read boeken!
\"\"

Doelgerichte SEO van Tonny Loorbach – recommended by Lewie

Tonny Loorbach, de auteur van “Doelgerichte SEO”, is de oprichter van diverse bedrijven die zich specialiseren in zoekmachineoptimalisatie. Daarnaast schrijft hij artikelen en geeft hij trainingen in SEO. Lewie zijn interesses liggen sterk bij SEO, waardoor hij veel nuttige informatie heeft kunnen halen uit dit boek! Kan jouw onderneming wel een SEO boost gebruiken? Dan is dit boek zeker een aanrader.
\"\"

Logo Design Love van David Airey – recommended by Jelle

Jelle is niet de grootste boekenwurm binnen team Publilemon, maar wanneer hij inspiratie te kort komt, haalt hij deze uit het boek “Logo Design Love”. Het boek bevat onder andere tips voor het maken van iconische ontwerpen, effectieve logo’s en sterke merkidentiteiten. Daarnaast geeft David Airey nog tal van praktische ontwerptips voor het maken van tijdloze logo’s.
\"\"

From Blog to Brand van Laurentine van Landeghem – recommended by Kaylee

Het favoriete boek van onze stagiair Kaylee is “From Blog to Brand” van Laurentine van Landeghem. Laurentine is een succesvolle onderneemster die haar modeblog liet uitgroeien tot een succesvolle modebusiness, genaamd “Clouds of Fashion”. In dit boek vertelt zij alle ins en outs over hoe je een online en offline community kan opbouwen. Kaylee is alvast fan van dit boek!
\"\"

The Miracle Morning van Hal Elrod – recommended by Linda

“The Miracle Morning” is één van de favoriete boeken van Linda. Deze bestseller helpt mensen om aan hun gewoontes te werken, wat leidt tot meer focus en zelfbewustzijn. Hal Elrod legt uit hoe je in 30 dagen een ochtendroutine kan creëren waardoor je voortaan blij wakker wordt en productieve dagen ervaart. Echt een aanrader, volgens Linda.
\"\"

Screen Printing van Thames en Hudson – Recommended by Lies

Onze stagiair Lies koos voor het boek “Screen Printing” van Thames en Hudson. Lies studeert grafisch ontwerp, dus dit boek sluit goed aan bij haar expertise. “Screen printing” gaat over zeefdrukken en al de technieken en processen die erbij komen kijken. Het boek is geschreven voor zowel beginners en hobbyisten als deskundigen. Zoek je nog een nieuwe hobby, of ben je benieuwd naar het proces van zeefdruk? Dan is Screen Printing misschien wel iets voor jou!
\"\"

De Vierde Dimensie van Hans Peter Roel – recommended by Katlijn

De laatste in het rijtje is “De Vierde Dimensie”, gekozen door Katlijn. Het boek gaat over hoe je toeval kan herkennen en dat gericht kan sturen. Het boek heeft een duidelijke verhaallijn, waardoor het prettig wegleest. Je verkrijgt meer inzicht in de onzichtbare wereld om ons heen, wat leidt tot succes. Hou je van verhalen met een spirituele ondertoon? Dan is deze perfect voor jou.
Heb jij al een boek gelezen van dit lijstje? Laat ons weten wat je ervan vond!

CONTACT