Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Folders of catalogi in meerdere talen? Een goede keuze!

Wanneer je je doelpubliek aanspreekt in meerdere talen, is het evident dat je je communicatiemiddelen zoals advertenties, folders en catalogi ook in meerdere talen aanbiedt. Focussen op meerdere talen heeft zo zijn voordelen. Hieronder vertellen we wat die voordelen zijn, wat wij hierin kunnen betekenen en stellen we een mooi project voor dat we mochten realiseren.

Veel bedrijven kiezen ervoor om een breder publiek aan te spreken door meerdere talen te hanteren in hun volledige communicatie zoals huisstijl, teksten of reclame. Ook folders en catalogi mogen hierbij niet over het hoofd gezien worden. Denk je er zelf aan om folders, catalogi of ander drukwerk in meerdere talen te communiceren? Lees dan snel verder!

De voordelen

Wanneer je je enkel focust op Nederlandstalige klanten, beperk je automatisch je doelpubliek. Door ook bijvoorbeeld Engelstalige of Franstalige folders aan te bieden, spreek je meer mensen in één keer aan. Daarnaast is het niet veel werk om je communicatie te vertalen naar andere talen.

Een tweede voordeel is dat jouw onderneming professioneler overkomt wanneer je in een internationale context denkt. Je laat zien dat je weet waarover je spreekt en je komt professioneel over.

Tot slot zullen klanten zich sneller begrepen voelen door jou. Wanneer ze aangesproken worden in hun eigen taal, gaan ze dan ook sneller de stap nemen om voor jouw onderneming te kiezen.

Wat Publilemon kan betekenen

De Content Squeezers van Publilemon zijn van alle markten thuis. Samen bekijken we wat de beste opties zijn voor jou. We ontwerpen een voorstel voor jou en zorgen ervoor dat de teksten op een correcte manier vertaald worden in de talen die jij wenst. Wil je nog aanpassingen doorvoeren? Geen probleem.

Realisatie van een tweetalig project

Voor de klant Bellawear mochten we een mooi project realiseren. Bellawear biedt (steun)ondergoed, badmode en hulpmiddelen aan om iedere stomadrager comfort, steun en zelfvertrouwen te geven. Ze vroegen ons om een catalogus in twee talen te ontwerpen waarin alle producten overzichtelijk voorgesteld werden. De catalogus werd in het Nederlands en in het Frans geschreven. We creëerden een mooi geheel voor dit prachtige concept!

Bellawear koos voor een catalogus in twee talen om de volledige doelgroep te kunnen bereiken. Een goed idee als je het ons vraagt!

Maar ook Mestgoed koos ervoor om op hun verpakkingen te communiceren in 2 talen, Nederlands en Frans. Zo hebben wij samen het zaadje gepland om te groeien en een grote markt te kunnen veroveren!

De Content Squeezers

Twijfel je nog om te communiceren in meerdere talen? Laat het ons weten en hopelijk kunnen wij je nog overtuigen!