We've got the JUICE and the news

Do's en don'ts

De Do’s en Don’ts van Sociale Media Marketing voor je bedrijf

Sociale media is tegenwoordig een onmisbaar onderdeel van elke succesvolle marketingstrategie. Het geeft bedrijven de kans om direct in contact te komen met hun doelgroep en merkbekendheid op te bouwen. Echter, het effectief benutten van sociale media kan een soms uitdaging zijn. In deze blog delen we de belangrijkste do’s en don’ts op het vlak van sociale media marketing, zo helpen we je het meeste uit je strategie te halen.

Lees meer!
blog_post_logo

Waarom een logo en een sterke huisstijl belangrijk is voor jouw merk.

Het eerste wat de klant opmerkt en bijblijft? Jouw logo en huisstijl. Het is daarom belangrijk om een krachtige visuele identiteit te ontwikkelen en deze consistent te gebruiken.

Een logo- en huisstijl ontwerp is nodig zodat toekomstige klanten en/of partners je bedrijf/product opmerken. Het draait natuurlijk om je logo, maar ook de kleuren, typografie, patronen en het beeld zijn niet te vergeten.

Lees meer!
Kim_koffie

Duurzaamheid als concurrentievoordeel in relatiegeschenken

Duurzaam ondernemen is de afgelopen jaren een belangrijk onderwerp geworden in de zakelijke wereld. Bedrijven erkennen de noodzaak om verder te kijken dan winstmaximalisatie en zich in te zetten voor duurzaamheid. Duurzame relatiegeschenken zijn een geweldige manier om je waardering te tonen voor klanten, partners en medewerkers, terwijl je ook bijdraagt aan een milieuvriendelijke wereld.

Lees meer!
Waaier_foto1

Het belang en de impact van branding: waarom merkidentiteit zo belangrijk is

Branding is een essentieel onderdeel van marketing. Het gaat niet alleen om het creëren van een aantrekkelijk logo of een pakkende slogan, maar ook om het opbouwen van een sterke merkidentiteit die aanspreekt bij jouw doelgroep.
1. Onderscheid jezelf.
In een markt waarin consumenten talloze keuzes hebben, is branding essentieel om jezelf te onderscheiden en een voorsprong te krijgen.

Lees meer!